Proces verbal garantie

 PROCESUL-VERBAL DE PREZENTARE A RECLAMAŢIEI Nr. ………………. / ………………………… 

Magazin: Didy & Kiddy Fashion SRl, Sannicolau Mare, Iancu Jianu 11, telefon 0720571711

Clientul ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

     (nume, prenume, semnătură, adresa de contact, telefon de contact)

Obiectul reclamaţiei:……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Documentele prezentate : certificat de garantie / bon fiscal/factura nr……    / data …………….

 Reclamatia scrisa a  clientului ……………………………………………………………………………………………………………………………….

 Predarea – primirea bunului

 * starea bunului la predarea in vederea repararii dupa constatarea vanzatorului

* observatiile vanzatorului ……………………………………………………………………………………………………………………………………..

DOCUMENT DE rezolvare A RECLAMAŢIEI

Astăzi …………………………., în conformitate cu datele menţionate în Procesul-verbal de prezentare a reclamaţiei Nr. …/…….

şi în urma efectuării activităţii de service (descrisă în Certificatul de garanţie), produsul reclamat, respectiv…………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

a fost predat clientului. Calitatea reparaţiei efectuate a fost demonstrată clientului.

Clientul este satisfăcut de activitatea de service efectuată şi nu mai există motive pentru reclamaţii.

 Client ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..           

(nume, prenume, semnătură)

Termenul de efectuare a reparaţiei ……………………….zile (de la data prezentarii in Service a produsului reclamat)

 

Numele şi semnătura clientului / utilizatorului …………………………………………………………………………………………………………

Numele şi semnătura tehnicianului de service ……………………………………………………………………………………..