PROCESUL-VERBAL DE PREZENTARE A RECLAMAŢIEI Nr. ………………. / …………………………
Magazin: Didy & Kiddy Fashion SRl, Sannicolau Mare, Iancu Jianu 11, telefon 0720571711
Clientul ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(nume, prenume, semnătură, adresa de contact, telefon de contact)
Obiectul reclamaţiei:……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Documentele prezentate : certificat de garantie / bon fiscal/factura nr…… / data …………….
Reclamatia scrisa a clientului ……………………………………………………………………………………………………………………………….
Predarea – primirea bunului
* starea bunului la predarea in vederea repararii dupa constatarea vanzatorului
* observatiile vanzatorului ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
DOCUMENT DE rezolvare A RECLAMAŢIEI
Astăzi …………………………., în conformitate cu datele menţionate în Procesul-verbal de prezentare a reclamaţiei Nr. …/…….
şi în urma efectuării activităţii de service (descrisă în Certificatul de garanţie), produsul reclamat, respectiv…………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
a fost predat clientului. Calitatea reparaţiei efectuate a fost demonstrată clientului.
Clientul este satisfăcut de activitatea de service efectuată şi nu mai există motive pentru reclamaţii.
Client ………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………..
(nume, prenume, semnătură)
Termenul de efectuare a reparaţiei ……………………….zile (de la data prezentarii in Service a produsului reclamat)
Numele şi semnătura clientului / utilizatorului …………………………………………………………………………………………………………
Numele şi semnătura tehnicianului de service ……………………………………………………………………………………..